Contact Lid worden

FAQ corona (nieuw)

Goed nieuws: we starten per 1 maart met een outdoor programma! De faciliteiten binnen de club blijven gesloten t/m maandag 15 maart. Op deze pagina vind je antwoorden op de meestgestelde vragen rondom deze periode.

UPDATE 23 FEBRUARI:

Maandag 1 maart starten we met een buitenprogramma op het terrein van de club. Dit gaat geheel volgens de richtlijnen van NL actief. Fitness, circuittraining en tennis is vanaf dan - enkel buiten - weer mogelijk. We hebben aangepaste openingstijden en bezoek is alleen op reservering via de Club Pellikaan booking app. De faciliteiten binnen de club blijven gesloten t/m maandag 15 maart. 


Zijn de clubs open?

Nee, de faciliteiten binnen de club blijven gesloten t/m maandag 15 maart.


En buiten sporten?

Dat kan! Vanaf maandag 1 maart starten we met een buitenprogramma op het terrein van de club. Fitness, circuittraining en tennis is vanaf dan - enkel buiten - weer mogelijk. Bezoek is op reservering via de Club Pellikaan booking app. Bekijk meer info hier.


Kan ik naar de fysio?

De medische contactberoepen mogen doorgaan. Dat betekent dat Medical Health Clinic (MHC) open blijft om patiënten te ontvangen en behandelen. 


Tot wanneer duurt dit?

We hopen dat we dinsdag 16 maart onze deuren weer volledig mogen openen.


Hoe zit het met compensatie?

In december en januari is er niet geïncasseerd om de periode - half december t/m februari - dat we gesloten zijn te compenseren. De incasso van maart wordt ook niet uitgevoerd. Na van de persconferentie op 8 maart wordt er besloten over de incasso voor de maand april.

Kan ik ook thuis trainen?

Jazeker! Blijf fit met onze training app, waarin je verschillende schema's kunt vinden die je thuis kunt doen. Zoek binnen de schema's op 'huis'. Of kies voor een les van Les Mills of één van de lessen die dit voorjaar zijn opgenomen. Wil je meedoen met XCORE? Kies dan voor een les van House of Workouts. Meer info over onze eigen Home Sweat Home trainingen of de online workouts van Les Mills en House of workouts vind je hier


Kan ik spullen op de club lenen? 

Wij lenen helaas geen materialen uit om thuis te gebruiken. Gezien de hoeveelheid leden die wij hebben is dit organisatorisch niet haalbaar.

Hoe kan ik opzeggen?

Alle leden krijgen de gesloten maanden gecompenseerd. In december, januari en februari is er niet geïncasseerd om de periode - half december t/m maart - dat we gesloten zijn te compenseren. Wil je toch je lidmaatschap opzeggen? Dan is het goed om te weten dat dit tussentijds niet mogelijk is, maar alleen kan per einddatum van het lopende contract. Je kunt je opzegging doorgeven via dit formulier. Wij zullen ervoor zorgen dat je lidmaatschap na einddatum wordt stopgezet. Heb je een 24 maanden lidmaatschap, dan zal er volgens de Wet van Dam een herberekening plaatsvinden. Je krijgt hierover nog een brief ter bevestiging.


Ik heb een vraag

Neem contact met ons op via het contactformulier. Het is momenteel druk met vragen, dus antwoord kan een paar dagen duren. Bedankt voor je begrip!