Contact Lid worden
administratief medewerker ledenadministratie

administratief medewerker ledenadministratie

Tilburg 32-40 uur

Ben jij op zoek naar een leuke baan op administratief gebied? Heb je ervaring met administratie, financieel inzicht en vind je het leuk om een uitstekende service te bieden? Dan zijn wij op zoek naar jou! Per direct komt er een functie vrij op onze ledenadministratie afdeling. 


Wat ga je doen?

Op onze clubs zijn leden iedere dag bezig met een gezonde lifestyle. Hiervoor hebben zij een lidmaatschap afgesloten. Op onze ledenadministratie afdeling zorg jij, dat alles hiervoor uitstekend is geregeld. Zodat leden zorgeloos kunnen sporten en relaxen. Je zorgt dat hun betalingen goed worden verwerkt en ondersteunt de financiële administratie. Ook zul je soms contact hebben met leden als ze vragen hebben over hun betalingen of lidmaatschap. 


Wat wij bieden

  • Flexibiliteit: we delen samen met jou de uren in. 
  • Een fitte en sportieve werkomgeving met leuke collega’s.
  • Voor of na het werk lekker sporten en relaxen. 
  • Goede werk en privé balans.
  • Een marktconform salaris. 

 

Wat wij vragen

  • Een enthousiaste collega die goed kan schakelen met leden en collega’s.
  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding in financiële richting.
  • Goede kennis van Excel.
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent hands-on, doortastend, enthousiast en accuraat.
  • Je bent een echte probleemoplosser en je durft ook buiten je eigen afdeling te kijken voor oplossingen.
  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen: op één dag heb je verschillende taken. Je schat zelf goed in wat het belangrijkst is en waar je als eerst mee aan de slag gaat.


Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan wat wij vragen? Stuur dan voor 31 januari een mail met CV en motivatie naar Monique van den Bos via email mbos@clubpellikaan.nl. Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Pieter Maas (013-4634746).